Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАльткорн, Є.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:06:39Z-
dc.date.available2017-08-11T08:06:39Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationАльткорн Є. Розширення асортименту та вартість марки / Є. Альткорн // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 3–6. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38623-
dc.description.abstractДосліджено проблеми розширення марки під час зміни товарного асортименту, переваги та недоліки такої стратегії. The problems of brand extension in changing product line are investigated. The advantages and disadvantages of this strategy are given.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРозширення асортименту та вартість маркиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_3-6.pdf98.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.