Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2004. – №499 : [61] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004. – № 499 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 364 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 61
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2004Фактори конкурентоспроможності підприємства: систематизація та формування єдиного підходуТитаренко, В. Є.Article2004Фактори конкурентоспроможності підприємства: систематизація та формування єдиного підходуТитаренко, В. Є.
2004Неприбуткові організації і їх значення в реалізації регіональної соціальної політики в УкраїніСадова, У. Я.Article2004Неприбуткові організації і їх значення в реалізації регіональної соціальної політики в УкраїніСадова, У. Я.
2004Концептуальні засади управління витратамиПетрович, Й. М.; Захарчин, Г. М.Article2004Концептуальні засади управління витратамиПетрович, Й. М.; Захарчин, Г. М.
2004Логістичний підхід як загальнонаукова методологія дослідженьОкчспідер, М. А.Article2004Логістичний підхід як загальнонаукова методологія дослідженьОкчспідер, М. А.
2004Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесуНечепуренко, С. О.Article2004Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесуНечепуренко, С. О.
2004Проблеми адаптації логістичних концепцій до умов вітчизняної економікиМамчин, P. O.Article2004Проблеми адаптації логістичних концепцій до умов вітчизняної економікиМамчин, P. O.
2004Особливості маркетингових досліджень через інтернетЛітовченко, І. Л.; Цуркан, Ю. В.Article2004Особливості маркетингових досліджень через інтернетЛітовченко, І. Л.; Цуркан, Ю. В.
2004Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємстваКуденко, Н. В.Article2004Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємстваКуденко, Н. В.
2004Логістичний контролінг в системі управління підприємствомКостюк, О. С.Article2004Логістичний контролінг в системі управління підприємствомКостюк, О. С.
2004Логістика в системі екологічного менеджментуКорпан, Р. В.Article2004Логістика в системі екологічного менеджментуКорпан, Р. В.
2004Інноваційний маркетинг та конкурентоспроможність регіональних комплексівКолодинський, С. Б.Article2004Інноваційний маркетинг та конкурентоспроможність регіональних комплексівКолодинський, С. Б.
2004Напрямки конкурентного позиціонування українських підприємствДубовик, О. В.Article2004Напрямки конкурентного позиціонування українських підприємствДубовик, О. В.
2004Теоретико-методичні засади створення і функціонування логістичної інфраструктуриДовба, М. О.; Чорнописъка, Н. В.Article2004Теоретико-методичні засади створення і функціонування логістичної інфраструктуриДовба, М. О.; Чорнописъка, Н. В.
2004Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходиДіброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.Article2004Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходиДіброва, Т. Г.; Мороз, Л. А.
2004До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політикиДейнега, О. В.; Дейнега, І. О.Article2004До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політикиДейнега, О. В.; Дейнега, І. О.
2004Рівні логістики в економічному просторіГройська, Н. С.Article2004Рівні логістики в економічному просторіГройська, Н. С.
2004Лояльність споживачів як об’єкт контролюГлинсъкий, Н. Ю.Article2004Лояльність споживачів як об’єкт контролюГлинсъкий, Н. Ю.
2004Ефекти від впровадження інформаційних систем управління на підприємствахГеоргіаді, Н. Г.; Князь, С. В.Article2004Ефекти від впровадження інформаційних систем управління на підприємствахГеоргіаді, Н. Г.; Князь, С. В.
2004Застосування калькуляційних таблиць для підтримки логістичних рішеньВастевський, М.Article2004Застосування калькуляційних таблиць для підтримки логістичних рішеньВастевський, М.
2004Зміст до Вісника "Логістика" № 499-Other2004Зміст до Вісника "Логістика" № 499-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 61