Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38209
Title: Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи
Authors: Діброва, Т. Г.
Мороз, Л. А.
Bibliographic description (Ukraine): Діброва Т. Г. Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи / Т. Г. Діброва, Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 36–40. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38209
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_36-40.pdf146.91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.