Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38215
Title: Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства
Authors: Куденко, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Куденко Н. В. Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства / Н. В. Куденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 72–78. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2004
Abstract: Проаналізовано трактування терміну "маркетингова стратегія" різними авторами, виявлено недоліки окремих підходів. Запропоновано авторське визначення цього терміну, розкрито його характерні риси. Interprétation of term "marketing strategy" is analysed by différent authors, the lacks of separate approaches are exposed. Author détermination of this term is offered, the his Personal touches are exposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38215
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_72-78.pdf175.5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.