Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36802
Title: Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу
Authors: Патора, Р.
Bibliographic description (Ukraine): Патора P. Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу / Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 93–104. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються очікувані зміни у маркетинговому середовищі, у комплексах маркетингу та стратегіях управління маркетингом, які визначають перспективи маркетингової діяльності вищих закладів освіти Perspective changes of marketing environment marketing - mix and marketing strategies are forecasted by the author. They coordinate the perspectives of marketing activity in Higher Schools.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36802
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_92-103.pdf196.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.