Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПатора, Р.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:04:42Z-
dc.date.available2017-03-22T10:04:42Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationПатора P. Розвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингу / Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 93–104. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36802-
dc.description.abstractРозглядаються очікувані зміни у маркетинговому середовищі, у комплексах маркетингу та стратегіях управління маркетингом, які визначають перспективи маркетингової діяльності вищих закладів освіти Perspective changes of marketing environment marketing - mix and marketing strategies are forecasted by the author. They coordinate the perspectives of marketing activity in Higher Schools.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРозвиток вищих закладів освіти на засадах маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_92-103.pdf196.77 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.