Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакухіна, Н. О.-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:23:11Z-
dc.date.available2017-01-26T13:23:11Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationМакухіна Н. О. Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень / Н. О. Макухіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 211–215.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35166-
dc.description.abstractРозглянуто актуальні проблеми створення банку даних у контексті інформаційної логістики в маркетинговій діяльності підприємства. Сформовано висновки за результатами досліджень потоків інформації виробничо-торговельного підприємства. The urgent problems of creation of a databank in a context to information system of marketing activity of the plant are considered. The conclusions after results of investigation of system of the information of the trade plant are formulated.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМоніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40_211-215.pdf152.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.