Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27665
Title: Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження
Authors: Приходькіна, Наталія Олексіївна
Bibliographic description (Ukraine): Приходькіна Н. О. Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження / Наталія Олексіївна Приходькіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 109–110. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2015
Publisher: Бадікова Н. О.
Abstract: Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти зможуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27665
Content type: Article
Appears in Collections:Управління в освіті. – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
72-109-110.pdf98.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.