Title: | Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження |
Authors: | Приходькіна, Наталія Олексіївна |
Bibliographic description (Ukraine): | Приходькіна Н. О. Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження / Наталія Олексіївна Приходькіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 109–110. – Бібліографія: 2 назви. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Бадікова Н. О. |
Abstract: | Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти зможуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27665 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Управління в освіті. – 2015 р.
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.