DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Приходькіна, Наталія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-03T14:29:28Z | - |
dc.date.available | 2015-06-03T14:29:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Приходькіна Н. О. Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження / Наталія Олексіївна Приходькіна // Управління в освіті : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16–18 квітня 2015 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів, 2015. – С. 109–110. – Бібліографія: 2 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27665 | - |
dc.description.abstract | Поняття переверненого навчання, розглянуте у статті, спирається на такі ідеї, як активне навчання, залучення студентів у загальну діяльність, комбіновану систему навчання, підкаст. Цінність перевернених класів у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де студенти зможуть обговорити зміст лекції, перевірити свої знання й взаємодіяти один з одним у практичній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Бадікова Н. О. | uk_UA |
dc.title | Впровадження технології "переверненого навчання": результати експериментального дослідження | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Управління в освіті. – 2015 р.
|