Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2009. – №649 : [48] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – № 649 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 348 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 48
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2009Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємстваЛеонова, С. В.Article2009Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємстваЛеонова, С. В.
2009Дослідження кон’юнктури ринків молочних продуктів України та Львівської областіКубрак, Н. Р.Article2009Дослідження кон’юнктури ринків молочних продуктів України та Львівської областіКубрак, Н. Р.
2009Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспортіКопитко, В. І.Article2009Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспортіКопитко, В. І.
2009Запаси в організації: позитив чи негативКіндій, М. В.; Калужняк, Ю. І.; Антоненко, О. М.Article2009Запаси в організації: позитив чи негативКіндій, М. В.; Калужняк, Ю. І.; Антоненко, О. М.
2009Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначенняКарий, О. І.Article2009Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначенняКарий, О. І.
2009Фінансування у процесі інвестування в нерухомістьМалолєпши, П.Article2009Фінансування у процесі інвестування в нерухомістьМалолєпши, П.
2009Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпеченняГайванович, Н. В.Article2009Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпеченняГайванович, Н. В.
2009Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністюЦиран, Я.Article2009Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністюЦиран, Я.
2009Шляхи покращання фінансового стану українських підприємствРудницька, О. М.; Біленська, Я. Р.Article2009Шляхи покращання фінансового стану українських підприємствРудницька, О. М.; Біленська, Я. Р.
2009Тенденції розвитку ринку рекреаційних послугДобуш, Ю. Я.Article2009Тенденції розвитку ринку рекреаційних послугДобуш, Ю. Я.
2009Розробка методу формування стратегії машинобудівного підприємства з врахуванням інтересів груп впливуОлексів, І. Б.Article2009Розробка методу формування стратегії машинобудівного підприємства з врахуванням інтересів груп впливуОлексів, І. Б.
2009Концепція інформаційного забезпечення інвестиційного розвитку промислових підприємствДовгунь, О. С.Article2009Концепція інформаційного забезпечення інвестиційного розвитку промислових підприємствДовгунь, О. С.
2009Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконаленняГурч, Л. М.; Супрунець, О. В.Article2009Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконаленняГурч, Л. М.; Супрунець, О. В.
2009Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у СловакіїПетровіцова, Й.; Дадьо, Й.Article2009Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у СловакіїПетровіцова, Й.; Дадьо, Й.
2009Стратегії динамічної рівноваги системи трансформаціїГронська, Н. С.Article2009Стратегії динамічної рівноваги системи трансформаціїГронська, Н. С.
2009Дослідження особливостей і тенденцій розвитку ринку мансардних вікон в УкраїніНаконечна, Т. В.Article2009Дослідження особливостей і тенденцій розвитку ринку мансардних вікон в УкраїніНаконечна, Т. В.
2009Розвиток регіонів у концепції врівноваженого розвиткуДриль, О. І.Article2009Розвиток регіонів у концепції врівноваженого розвиткуДриль, О. І.
2009Зразки споживацької поведінки жінок у ПольщіЗатварницька-Мадура, Б.Article2009Зразки споживацької поведінки жінок у ПольщіЗатварницька-Мадура, Б.
2009Стратегії конкуренції ланцюгів поставокЧухрай, Н. І.Article2009Стратегії конкуренції ланцюгів поставокЧухрай, Н. І.
2009Диференціація аналітичних інструментів в управлінні запасами замінних частин до машин і обладнанняФігун, Н. В.Article2009Диференціація аналітичних інструментів в управлінні запасами замінних частин до машин і обладнанняФігун, Н. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 48