Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2711
Title: Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення
Authors: Гайванович, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): Гайванович Н. В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення / Н. В. Гайванович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 145–153. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: комплекс маркетингу
концепція франчайзингу
area marketing
franchising concept
Abstract: Досліджено особливості комплексу маркетингу у сфері послуг. Актуалізованo ефект масштабу у послуговій діяльності в концепції франчайзингу. Обгрунтовано доцільність використання процесного підходу у проектуванні та реаліхації послуги Структуровано комплекс маркетингових дій в трикутнику взаємодій “організація – клієнт –працівник”. Service area marketing mix peculiarities have been investigated in this article. Scale effect of service activities in franchising concept has been emphasized. Advisability of process approach in service design and implementation has been proven. Marketing activities within interaction triangle “company – client – employee” has been structured in this article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2711
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf276.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.