Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2715
Title: Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення
Authors: Карий, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Карий О. І. Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення / О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 64–69. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: маркетинг міста
класичний підхід “4Р”
municipal marketing
classical “4Р” approach
Abstract: Розглянуто підходи закордонних і вітчизняних авторів до визначення поняття та складових комплексу маркетингу в маркетингу міста. Проаналізовано як класичний підхід “4Р”, з врахуванням його специфіки у маркетингу міста, так і його модифікації та альтернативні підходи до визначення основних елементів комплексу маркетингу. Визначено основні напрямки подальших досліджень комплексу маркетингу міста. The main approaches of foreign and Ukrainian authors to the definition of the essence and components of marketing-mix in municipal marketing are investigated. The classical “4Р” approach, taking into the consideration its specifics in municipal marketing, as well as its modifications and alternative approaches to the definition of main components of marketing-mix are analyzed. The main directions of the further municipal marketing marketing-mix research are identified.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2715
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09.pdf171.82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.