Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorde Pourbaix, P.-
dc.contributor.authorChmielewski, К.-
dc.date.accessioned2014-02-28T10:56:54Z-
dc.date.available2014-02-28T10:56:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationDe Pourbaix P. The role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germany / P. de Pourbaix, К. Chmielewski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 165–173. – Bibliography: 25 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23720-
dc.description.abstractThis text aims to present the general characteristics of the Internet and social media in Poland and Germany, taking into account the group of young consumers. Background to this observation are the characteristic of young consumers, in particular their role in the market. The purpose of the authors is also to show the role played by the Internet and social media in the market of young consumers. Представлено загальну характеристику Інтернету та соціальних мереж у Польщі та Німеччині з урахуванням групи молодих споживачів. Вихідними даними для цього дослідження є особливості молодих споживачів, зокрема їх роль на ринку. Показана роль Інтернету та соціальних мереж на ринку молодих споживачів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectyoung consumersuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмолоді споживачіuk_UA
dc.titleThe role of social media in the young consumers market – case study for Poland and Germanyuk_UA
dc.title.alternativeРоль соціальних мереж на ринку молодих споживачів (приклад Польщі та Німеччини)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-165-173.pdf460.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.