Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMroz-Gorgon, B.-
dc.date.accessioned2014-02-27T12:53:45Z-
dc.date.available2014-02-27T12:53:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationMroz-Gorgon B. The management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipality / B. Mroz-Gorgon // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 123–127. – Bibliography: 10 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23704-
dc.description.abstractThe essence of the problem in the present market environment is the adjustment of the cultural institution’s offer to modern culture audience – their requirements and tastes. In order to fulfil the difficult task of managing such institutions, the leaders need to constantly follow the missions of these institutions and – at the same time – manage them in a “marketoriented” way and consciously create their image. One of the responses to the present culture consumers’ trends in experiential marketing. Суть проблеми в реальних ринкових умовах полягає у коригуванні пропозиції культурних закладів відповідно до сучасної культурної аудиторії – їхніх вимог і смаків. Для того, щоб виконати важке завдання управління такими установами, лідери повинні постійно стежити за місіями цих установ і управляти ними «ринковим» методом, свідомо створюючи свій імідж. Одна з відповідей на тенденції нинішніх споживачів культури полягає в емпіричному маркетингу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectcultural institutionsuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectкультурні інституціїuk_UA
dc.titleThe management of cultural institutions and their image on the basis of the institutions of wrocław municipalityuk_UA
dc.title.alternativeУправління закладами культури та їхнім іміджем на основі установ органів місцевого самоврядування Вроцлаваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-123-127.pdf215.2 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.