Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKowalik, J.-
dc.date.accessioned2014-02-27T09:47:03Z-
dc.date.available2014-02-27T09:47:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationKowalik J. Marketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector development / J. Kowalik // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 79–86. – Bibliography: 13 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23697-
dc.description.abstractThe construction sector is a very important branch of economy, substantially influencing its development. In the recent years one can observe a high dynamism of this sector's development in Poland, determined mainly by infrastructure development connected with organizing Euro 2012, as well as construction projects realized by local governments and financed by the European Union. The article presents the analysis of the cement trade in Poland accompanied by the changes occurring in the construction sector. The paper also discusses marketing strategies realized for several years by chosen cement factories operating on Polish market. Будівельний сектор є важливою галуззю економіки, яка істотно впливає на її розвиток. В останні роки спостерігається висока динаміка розвитку цього сектору в Польщі, що переважно визначається розвитком інфраструктури, пов'язаним із організацією Євро-2012, а також будівельними проектами, що реалізуються органами місцевого самоврядування і фінансуються Європейським Союзом. Проаналізована торгівля цементом у Польщі, що супроводжується змінами, які відбуваються у будівельному секторі. Обговорюються маркетингові стратегії, реалізовані протягом кількох років на різних цементних заводах, що функціонують на польському ринку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectconstruction sectoruk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectcement factories in Polanduk_UA
dc.subjectбудівельний секторuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectцементні заводи у Польщіuk_UA
dc.titleMarketing strategies of chosen polish cement factories in the backrground of construction sector developmentuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингові стратегії на вибраних польських цементних заводах на фоні розвитку будівельного секторуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2013. – №762

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-79-86.pdf263.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.