Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject quality of life

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2016Marketing aspects of export politics of the stateGerasymchuk, V.Article2016Marketing aspects of export politics of the stateGerasymchuk, V.
26-Feb-2018Providing quality of clinical-diagnostic laboratory activityСидорко, І. І.; Байцар, Р. І.; Sydorko, Igor; Bajtsar, Roman; Lvivstandardmetrology State Enterprise; Lviv Polytechnic National UniversityArticle26-Feb-2018Providing quality of clinical-diagnostic laboratory activityСидорко, І. І.; Байцар, Р. І.; Sydorko, Igor; Bajtsar, Roman
2011Quality of life of immigrant and native adolescents: a comparative studyNunes, Cristina; Nikitin, Nikita; Lemos, Ida; Guimarães, Sofia; Bilous, SvetlanaArticle2011Quality of life of immigrant and native adolescents: a comparative studyNunes, Cristina; Nikitin, Nikita; Lemos, Ida; Guimarães, Sofia; Bilous, Svetlana
26-Feb-2018Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівліГерасимчук, В. Г.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”Article26-Feb-2018Маркетингова складова “дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівліГерасимчук, В. Г.
2012Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринкуМних, О. Б.Article2012Практична цінність маркетингу в умовах розвитку фармацевтичного ринкуМних, О. Б.
20-Mar-2019Промислове відродження як об’єктивна необхідність формування та реалізації нової державної парадигмиГерасимчук, В. Г.; Gerasymchuk, V. H.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”; National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”Article20-Mar-2019Промислове відродження як об’єктивна необхідність формування та реалізації нової державної парадигмиГерасимчук, В. Г.; Gerasymchuk, V. H.
2014Споживач і концепція соціально-етичного маркетингуГерасимчук, В. Г.Article2014Споживач і концепція соціально-етичного маркетингуГерасимчук, В. Г.
2013Теоретико-методологічні підходи до визначення рівня життя населення та індикаторів його виміруІвашків, В. О.Article2013Теоретико-методологічні підходи до визначення рівня життя населення та індикаторів його виміруІвашків, В. О.