Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29270
Title: Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу
Other Titles: Consumers and the concept of social-ethical marketing
Authors: Герасимчук, В. Г.
Bibliographic description (Ukraine): Герасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 62–68. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: біхевіоризм
національна економіка
поведінка споживача
розширене відтворення
соціально-етичний маркетинг
сталий розвиток
якість життя
behaviorism
behavior of consumer
extended recreation
national economy
quality of life
social-ethic marketing
steady development
Abstract: Систематизовано напрацювання вчених у формуванні теорії поведінки споживача, концепції соціально-етичного маркетингу. Апробована гіпотеза про вплив економічних ефектів на зміни в якості життя, стан соціального розвитку держави. Удосконалено ключові положення маркетингової теорії як основи реструктуризації процесів виробництва, розподілу, обміну та споживання товарів і послуг. Розроблено методичні підходи до забезпечення реалізації принципів соціально-етичного маркетингу на засадах узгодження інтересів виробника, споживача і суспільства. Work of scientists is systematized in forming of theory of behavior of consumer, conception of the social-ethic marketing. The approved hypothesis is about influence of economic effects on changes as life, social development of the state status. Key positions of marketing theory as bases of restructuring of processes of production, distribution, exchange and consumption of commodities and services are improved. The methodical going is worked out near providing of realization of principles of the social-ethic marketing on principles of concordance of interests of producer, consumer and society.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29270
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
010_062_068.pdf184.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.