Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject positioning

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2012Contextual advertising in the process of the web-community positioningSloboda, KaterynaArticle2012Contextual advertising in the process of the web-community positioningSloboda, Kateryna
2011Segmentation of industrial marketsDrugă, PetruţaArticle; Book2011Segmentation of industrial marketsDrugă, Petruţa
2007Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємствіДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Article2007Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємствіДубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.
2008Концептуальний підхід до розроблення стратегії розвитку структурного капіталу підприємстваЖуравльова, І. В.Article2008Концептуальний підхід до розроблення стратегії розвитку структурного капіталу підприємстваЖуравльова, І. В.
2016Методика оцінювання туристичного брендингу дестинаційМузиченко-Козловська, О. В.Article2016Методика оцінювання туристичного брендингу дестинаційМузиченко-Козловська, О. В.
28-Mar-2017Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людейПастернак, І.; Національний університет “Львівська політехніка”Article28-Mar-2017Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людейПастернак, І.
2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.-2010Проблеми та особливості формування і розвитку бренду УкраїниМарущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Білик, І. І.