Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35022
Title: Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві
Authors: Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 169–174. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: діагностика
стратегія
конкуренція
позиціонування
diagnostics
strategy
competition
positioning
Abstract: Викладено зміст і методологію SPACE-аналізу як інструменту стратегічного маркетингу підприємства, що функціонує у ринковій економіці. Подано рекомендації щодо його застосування в процесі прийняття управлінських рішень на вітчизняному підприємстві. Maintenance and methodology of the SPACE-analysis is expounded as the instrument of the strategic marketing of enterprise, that functions in the market economy. Recommendations in relation to its application in the process of administrative decision's making on a domestic enterprise are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35022
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №582

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_169-174.pdf593.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.