Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9728
Title: Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства
Authors: Ткаченко, Н. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Ткаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: програма
маркетингова політика
Abstract: Розглянуто питання формування ефективної програми маркетингової політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade and production organizations.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9728
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2001. – №436

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.