Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Н. Б.-
dc.date.accessioned2011-06-08T07:24:39Z-
dc.date.available2011-06-08T07:24:39Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationТкаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9728-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування ефективної програми маркетингової політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade and production organizations.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.titleПрограма маркетингової товарної політики торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2001. – №436

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.