Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМещерякова, Т. М.-
dc.contributor.authorБеспалов, С. А.-
dc.contributor.authorКозак, В. В.-
dc.contributor.authorКузін, М. О.-
dc.date.accessioned2011-05-29T20:26:15Z-
dc.date.available2011-05-29T20:26:15Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЗначення мікроструктури в процесах зношування вагонного колеса після наплавлення / Т. М. Мещерякова, С. А. Беспалов, В. В. Козак, М. О. Кузін // Вісник Державного університету «Львівська політехніка». – 2000. – № 394 : Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – С. 133–137. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9355-
dc.description.abstractВивчені структура, твердість, мікроструктура і зносостійкість вагонного колеса, відновленого наплавленням. Показано вплив орієнтації і дисперсності первинних кристалітів, кількісних характеристик зерен зони термічного впливу на інтенсивність зношування в умовах тертя ковзання. The structure, hardness, microstructure and wear resistance of a van wheel after building-up surfacing are studied. Orientation and dispersity of primary crystallites, grains quantitative characteristics of thermal effect zone influence on wear intensity at sliding friction.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Державного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleЗначення мікроструктури в процесах зношування вагонного колеса після наплавленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – 2000. – № 394

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.