Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9127
Title: Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства
Authors: Чухрай, Н. І.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 191–195. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядаються фактори маркетингового середовища, які впливають на інноваційну діяльність вітчизняних підприємств. Аналізуються причини турбулентності сучасного ринку, пропонуються напрями отримання конкурентних «переваг вищого рангу» через здійснення інноваційної діяльності як важливого шляху розвитку підприємства в сучасних умовах. The main factors of marketing environment which influences to the activity of the Ukrainian enterprises have explained in the article. The reasons of dynamic changes in the market have analyzed. The author have purposed the main ways of the getting competitive «the highest advantages».
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9127
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.