Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/9127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай, Н. І.-
dc.date.accessioned2011-05-27T13:08:24Z-
dc.date.available2011-05-27T13:08:24Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationЧухрай Н. І. Конкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємства / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 391 : Проблеми економіки та управління. – С. 191–195. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9127-
dc.description.abstractРозглядаються фактори маркетингового середовища, які впливають на інноваційну діяльність вітчизняних підприємств. Аналізуються причини турбулентності сучасного ринку, пропонуються напрями отримання конкурентних «переваг вищого рангу» через здійснення інноваційної діяльності як важливого шляху розвитку підприємства в сучасних умовах. The main factors of marketing environment which influences to the activity of the Ukrainian enterprises have explained in the article. The reasons of dynamic changes in the market have analyzed. The author have purposed the main ways of the getting competitive «the highest advantages».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleКонкуренція як стимулюючий фактор інноваційної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2000. – №391

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.