Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/8609
Title: Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів
Other Titles: Influence of crisis on company’s marketing activity and consumers behavior
Authors: Марущак, О. Я.
Косар, Н. С.
Кузьо, Н. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Марущак О. Я. Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 181–188. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: рецесія
конкуренція
гнучке мислення
сегментація
recession
competition
flexible thinking
segmentation
Abstract: Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8609
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №691

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf573.69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.