Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/8609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарущак, О. Я.-
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorКузьо, Н. Є.-
dc.date.accessioned2011-05-11T12:50:34Z-
dc.date.available2011-05-11T12:50:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМарущак О. Я. Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 181–188. – Бібліографія: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8609-
dc.description.abstractПроаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрецесіяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectгнучке мисленняuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectrecessionuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectflexible thinkinguk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.titleВплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачівuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of crisis on company’s marketing activity and consumers behavior-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №691

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf573.69 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.