Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7892
Title: Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
Authors: Косар, Н. С.
Кіндій, М. В.
Мамчин, М. М.
Bibliographic description (Ukraine): Косар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 59–64. – Бібліографія: 14 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Проаналізовано вплив світової кризи на економіку України. Визначено різновиди стратегій антикризового управління вітчизняних підприємств, встановлено особливості адаптації стратегій по складових комплексу маркетингу до зміни економічних факторів. Подано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у межах реалізації концепції партнерського маркетингу. The influence of the global crisis on Ukrainian economics was analyzed. Defined types of strategies of crisis management of domestic enterprises, have features of adaptation strategies for components of marketing to changing economic factors. There were recommendations for improvement of system of marketing communications in the framework of the concept of affiliate marketing.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7892
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №682

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09.pdf417.61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.