Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorКіндій, М. В.-
dc.contributor.authorМамчин, М. М.-
dc.date.accessioned2011-03-11T09:28:51Z-
dc.date.available2011-03-11T09:28:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКосар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 682 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 59–64. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7892-
dc.description.abstractПроаналізовано вплив світової кризи на економіку України. Визначено різновиди стратегій антикризового управління вітчизняних підприємств, встановлено особливості адаптації стратегій по складових комплексу маркетингу до зміни економічних факторів. Подано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у межах реалізації концепції партнерського маркетингу. The influence of the global crisis on Ukrainian economics was analyzed. Defined types of strategies of crisis management of domestic enterprises, have features of adaptation strategies for components of marketing to changing economic factors. There were recommendations for improvement of system of marketing communications in the framework of the concept of affiliate marketing.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleМаркетинг в антикризовому управлінні підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №682

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09.pdf417.61 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.