Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7532
Title: Етичні аспекти ветеринарного маркетингу
Authors: Гаврилюк, О. Г.
Bibliographic description (Ukraine): Гаврилюк О. Г. Етичні аспекти ветеринарного маркетингу / О. Г. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 14 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Охарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7532
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05.pdf626.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.