Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилюк, О. Г.-
dc.date.accessioned2011-02-23T10:29:42Z-
dc.date.available2011-02-23T10:29:42Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГаврилюк О. Г. Етичні аспекти ветеринарного маркетингу / О. Г. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 669 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7532-
dc.description.abstractОхарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleЕтичні аспекти ветеринарного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №669

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05.pdf626.77 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.