Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/7416
Title: Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора
Authors: Каркульовський, В. І.
Дарнобит, Ю. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Каркульовський В. І. Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора / В. І. Каркульовський, Ю. Р. Дарнобит // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 685 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 142–146. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: алгоритм розміщення
графічний процесор
шейдерний блок
комп’ютерна графіка
placement algorithm
graphic processor
shader domain
computer graphics
Abstract: Розроблено алгоритм розміщення з використанням графічного процесора. Спроектовано та реалізовано систему, яка використовує шейдерний блок графічного процесора для прискорення розрахунків у задачах розміщення. In research it was developed placement algorithm with usage of graphic processor. Also it was designed and realized system that uses shader domain of graphic processor for speeding-up of placement tasks computations.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7416
Content type: Article
Appears in Collections:Комп'ютерні системи проектування теорія і практика. – 2010. – №685

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf591.12 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.