Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2010. – №669 : [49] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010. – № 669 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 344 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 49 of 49
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2010Застосування партнерського маркетингу на підприємствах машинобудівної галузіЧучмарьова, С. Ю.Article2010Застосування партнерського маркетингу на підприємствах машинобудівної галузіЧучмарьова, С. Ю.
2010Оцінювання чинників розвитку ринку технічних засобів безпекиСавченко, Ю. Т.Article2010Оцінювання чинників розвитку ринку технічних засобів безпекиСавченко, Ю. Т.
2010Етичні аспекти ветеринарного маркетингуГаврилюк, О. Г.Article2010Етичні аспекти ветеринарного маркетингуГаврилюк, О. Г.
2010Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього містаГлинський, Н. Ю.Article2010Маркетингові чинники впливу на розвиток малого і середнього містаГлинський, Н. Ю.
2010Класифікація та вплив чинників на ефективність функціонування оборотного капіталу машинобудівних підприємствЧубка, О. М.; Рудницька, О. М.Article2010Класифікація та вплив чинників на ефективність функціонування оборотного капіталу машинобудівних підприємствЧубка, О. М.; Рудницька, О. М.
2010Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставокФалович, В. А.Article2010Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставокФалович, В. А.
2010Діагностика внутрішнього середовища підприємств у системі стратегічного плануванняТригоб’юк, С. С.Article2010Діагностика внутрішнього середовища підприємств у системі стратегічного плануванняТригоб’юк, С. С.
2010Матеріально-технічна реалізація диверсифікації діяльності машинобудівного підприємстваСкворцов, Б. І.; Цогла, О. О.Article2010Матеріально-технічна реалізація диверсифікації діяльності машинобудівного підприємстваСкворцов, Б. І.; Цогла, О. О.
2010Логістичні стратегічні рішення машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграціїВоловець, Н. Я.Article2010Логістичні стратегічні рішення машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграціїВоловець, Н. Я.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 49 of 49