Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/6161
Title: Підготовка і проведення тестування студентів в якості контрольного заходу засобами Віртуального навчального середовища Львівської політехніки
Authors: Воловець, Ярослав
Bibliographic description (Ukraine): Воловець Я. Підготовка і проведення тестування студентів в якості контрольного заходу засобами Віртуального навчального середовища Львівської політехніки / Я. Воловець // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали науково-практичної конференції, 18–19 лютого 2010 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – С. 30–35. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: тестування
якість
субєктивізм
оцінювання
знання
Testing
quality
subjectivism
evaluation
knowledge
Abstract: Проблема обєктивності в оцінюванні знань та їх якості є актуальними для України – члена Болонського процесу. З появою різних форм навчання, відмінних від стаціонарної, ця проблема ускладнюється. Критерії оцінювання знань за участю викладача розмиваються. Частково розв’язати проблему можна, застосувавши інструмент оцінювання, котрий би зменшував вплив суб’єктивних чинників. Як засіб оцінювання - тестування. В аудиторному тестуванні не вдається уникнути допомоги студентів, сусідів по аудиторній лаві; підглядання у заготовлені відповіді в раніше опублікованих тестових завданнях; недоліків самих завдань, паперові носії котрих не могли бути інваріантними. Ці та інші проблеми якості знань вирішує впровадження віртуального навчального середовища. A problem of objective in the evaluation of knowledge and their quality is actual for Ukraine – the member Boulogne to the process. This problem is becomes complicated when the different forms of studies witch appearance and are different from stationary. The criteria of evaluation of knowledge with participation of teacher are washed out. Partly deciding a problem is possible to applying an evaluation instrument which would diminish influence of human factors. As a mean of evaluation is a testing. In the audience testing it is not succeeded to avoid the help of students, neighbors on audience bench; overseeing in provided responses in the test tasks which are published early; lacks of tasks, paper transmitters which could not be invariant. These and other problems of quality of knowledge are settled by introduction of virtual educational environment.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6161
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06.pdf79.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.