Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/6161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоловець, Ярослав-
dc.date.accessioned2010-09-16T12:13:40Z-
dc.date.available2010-09-16T12:13:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВоловець Я. Підготовка і проведення тестування студентів в якості контрольного заходу засобами Віртуального навчального середовища Львівської політехніки / Я. Воловець // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали науково-практичної конференції, 18–19 лютого 2010 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – С. 30–35. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6161-
dc.description.abstractПроблема обєктивності в оцінюванні знань та їх якості є актуальними для України – члена Болонського процесу. З появою різних форм навчання, відмінних від стаціонарної, ця проблема ускладнюється. Критерії оцінювання знань за участю викладача розмиваються. Частково розв’язати проблему можна, застосувавши інструмент оцінювання, котрий би зменшував вплив суб’єктивних чинників. Як засіб оцінювання - тестування. В аудиторному тестуванні не вдається уникнути допомоги студентів, сусідів по аудиторній лаві; підглядання у заготовлені відповіді в раніше опублікованих тестових завданнях; недоліків самих завдань, паперові носії котрих не могли бути інваріантними. Ці та інші проблеми якості знань вирішує впровадження віртуального навчального середовища. A problem of objective in the evaluation of knowledge and their quality is actual for Ukraine – the member Boulogne to the process. This problem is becomes complicated when the different forms of studies witch appearance and are different from stationary. The criteria of evaluation of knowledge with participation of teacher are washed out. Partly deciding a problem is possible to applying an evaluation instrument which would diminish influence of human factors. As a mean of evaluation is a testing. In the audience testing it is not succeeded to avoid the help of students, neighbors on audience bench; overseeing in provided responses in the test tasks which are published early; lacks of tasks, paper transmitters which could not be invariant. These and other problems of quality of knowledge are settled by introduction of virtual educational environment.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectсубєктивізмuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectTestinguk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectsubjectivismuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.titleПідготовка і проведення тестування студентів в якості контрольного заходу засобами Віртуального навчального середовища Львівської політехнікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06.pdf79.16 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.