Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56982
Title: Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємства
Other Titles: Anticrisis marketing as part of the anticrisis management of the enterprise
Authors: Колодій, Горбаль, Н. І. М. В.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Горбаль Н. І. Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємства / Н.А. І. Горбаль, М. В. Колодій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 790 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–7. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2014
Country (code): UA
Keywords: криза антикризове управління підприємством антикризовий маркетинг кризисний кризисний менеджмент компанії (анти)кризисний маркетинг
Number of pages: c. 3-7
Abstract: Проаналізовано особливості нестабільного середовища ведення бізнесу в Україні. також, наведено результати аналізу Індексу конкурентоспроможності України в 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом, за яким наша країна за останній рік у рейтингу втратила 11 позицій, – з 73 до 84. Проаналізовано сутність поняти “криза”, “антикризове управління” та визначено місце антикризового маркетингу в структурі антикризового управління підприємством. наприклад, пропонуємо трактування категорії “антикризовий маркетинг” як складової системи антикризового управління, яка має комплексний та системний характер, перманентно створює суб’єктами господарювання, і спрямована на запобігання або припинення неприйнятних для бізнесу явищ у сфері маркетингової діяльності через максимальне задоволення потреб споживачів, а визначено також господарську проблематику його практичної реалізації суб'єктами. Дослідження особливостей антикризового маркетингу також дало можливість показати його місце в системі антикризового управління, виділити основні групи проблем на шляху реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу за сукупністю ознак. У статті аналізуються особливості нестабільного бізнес-середовища в Україні. Зокрема, наведено результати перегляду Індексу конкурентоспроможності України 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом. Наша країна за останній рік втратила в рейтингу 11 позицій – з 73 на 84. Проаналізовано сутність понять «криза», «антикризовий менеджмент» та місце антикризового маркетингу в структурі антикризового менеджменту. Зокрема, запропоновано трактування категорії «кризовий маркетинг» як частини антикризового менеджменту, яка має комплексний і системний характер, постійно використовується суб’єктами господарювання та спрямована на попередження або усунення негативних наслідків у маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу. і прагне запобігти або усунути негативні наслідки в маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу. і прагне запобігти або усунути негативні наслідки в маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу.
URI: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56982
URL for reference material: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25125
Appears in Collections:Collection for students

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Караваєва_st.pdf136.78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.