Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолодій, Горбаль, Н. І. М. В.-
dc.date.accessioned2022-11-08T13:42:05Z-
dc.date.available2022-11-08T13:42:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГорбаль Н. І. Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємства / Н.А. І. Горбаль, М. В. Колодій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 790 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 3–7. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56982-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості нестабільного середовища ведення бізнесу в Україні. також, наведено результати аналізу Індексу конкурентоспроможності України в 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом, за яким наша країна за останній рік у рейтингу втратила 11 позицій, – з 73 до 84. Проаналізовано сутність поняти “криза”, “антикризове управління” та визначено місце антикризового маркетингу в структурі антикризового управління підприємством. наприклад, пропонуємо трактування категорії “антикризовий маркетинг” як складової системи антикризового управління, яка має комплексний та системний характер, перманентно створює суб’єктами господарювання, і спрямована на запобігання або припинення неприйнятних для бізнесу явищ у сфері маркетингової діяльності через максимальне задоволення потреб споживачів, а визначено також господарську проблематику його практичної реалізації суб'єктами. Дослідження особливостей антикризового маркетингу також дало можливість показати його місце в системі антикризового управління, виділити основні групи проблем на шляху реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу за сукупністю ознак. У статті аналізуються особливості нестабільного бізнес-середовища в Україні. Зокрема, наведено результати перегляду Індексу конкурентоспроможності України 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом. Наша країна за останній рік втратила в рейтингу 11 позицій – з 73 на 84. Проаналізовано сутність понять «криза», «антикризовий менеджмент» та місце антикризового маркетингу в структурі антикризового менеджменту. Зокрема, запропоновано трактування категорії «кризовий маркетинг» як частини антикризового менеджменту, яка має комплексний і системний характер, постійно використовується суб’єктами господарювання та спрямована на попередження або усунення негативних наслідків у маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу. і прагне запобігти або усунути негативні наслідки в маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу. і прагне запобігти або усунути негативні наслідки в маркетингу шляхом максимального задоволення потреб споживачів. Визначено проблеми його практичної реалізації. Дослідження антикризового маркетингу також допомогли представити його місце в системі антикризового менеджменту, визначити основні групи проблем реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25125uk_UA
dc.subjectкриза антикризове управління підприємством антикризовий маркетинг кризисний кризисний менеджмент компанії (анти)кризисний маркетингuk_UA
dc.titleАнтикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnticrisis marketing as part of the anticrisis management of the enterpriseuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pagesc. 3-7-
Appears in Collections:Collection for students

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Караваєва_st.pdf136.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.