Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/56397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПукавський, Юрій
dc.contributor.authorКоваль, Ігор
dc.contributor.authorPukavsky, Yuri
dc.contributor.authorKoval, Ihor
dc.date.accessioned2021-05-06T07:45:26Z-
dc.date.available2021-05-06T07:45:26Z-
dc.date.created2020-03-01
dc.date.issued2020-03-01
dc.identifier.citationПукавський Ю. Інститут прав людини в державах ісламської правової сім’ї / Юрій Пукавський, Ігор Коваль // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 7. — № 3 (27). — С. 19–24.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56397-
dc.description.abstractУ статті проводиться порівняльний аналіз природи прав людини в державах ісламської правової сім’ї відповідно до встановлених західними державами норм. Висвітлюються особливості ставлення мусульманських, арабських держав до міжнародно правових актів, що регулюють питання захисту прав людини. Визначається основна проблема відсталості ісламських теократичних держав від демократичних та правових засад щодо питань захисту прав людини, які сформувались у Європі та світі. В 2020 році досі залишається актуальним питання захисту прав людини. Особливо цікавим воно є в контексті розгляду прав людини в державах ісламської правової сім’ї. Наприклад, в Об’єднаному Королівстві Саудівська Аравія лише в 2018 році жінки отримали право на керування авто. Проте, такі права не є базовими та основоположними, тож розглядати їх в контексті європейської моделі захисту прав є недоцільно. Але все ж, цікаво поглянути на це питання в розрізі базових прав людини, які звичні для жителів романо-германської правової сім’ї і захищаються міжнародними угодами. Досі за Основним законом Об’єднаного Королівства Саудівська Аравія не допускається поширення інших релігій, крім ісламу, а будь-які публічні прояви належності до не мусульманських релігій суворо заборонені. То чи можемо ми стверджувати, що право свободи віросповідання громадян цієї монархії порушується? Загалом, зрозуміло, що конфлікт між правами людини та релігією існує. І хоча держави, в яких сповідується іслам є зазвичай теоцентричними, можемо вважати, що іслам сумісний із правами людини. Наявність різного роду ісламських документів з прав людини, схожих за своєю суттю з міжнародними документами з прав людини, посилює думку про існування певної політики захисту прав людини. Тим не менш, існують погляди на користь та проти існування такої політики. Варто розуміти, що такі погляди можуть оцінюватись лише після визначення еквівалента існування етики прав людини в ісламі, і якщо так, то чи сумісна вона з принципами прав людини, що застосовуються в міжнародних відносинах. Окрім того, необхідно також визначити фактичну практичну позицію в різних мусульманських країнах.
dc.description.abstractThe article deals with the comparative analysis of the nature of human rights in the states of the Islamic legal family in accordance with the norms established by the western states. The peculiarities of the attitude of Muslim, Arab states to international legal acts regulating the protection of human rights are highlighted. The backwardness of Islamic theocratic states from the democratic and legal principles on human rights issues that have emerged in Europe and in the world is the main problem. The issue of human rights protection is still relevant in 2020. It is particularly interesting in the context of the consideration of human rights in the states of the Islamic legal family. For example, in the United Kingdom of Saudi Arabia only in 2018 did women have the right to drive a car. However, such rights are not basic and fundamental, so it is inappropriate to consider them in the context of the European model of protection of rights. However, it is interesting to look at this issue in the context of basic human rights that are common to residents of the Romano-German legal family and protected by international agreements. Until now, according to United Kingdom Basic Law, Saudi Arabia is not allowed to spread religions other than Islam, and any public display of membership of non-Muslim religions is strictly prohibited. So can we claim that the freedom of religion of the citizens of this monarchy is being violated? In general, it is clear that there is a conflict between human rights and religion. And although the states in which Islam is professed are usually theocentric, we can assume that Islam is compatible with human rights. The presence of all kinds of Islamic human rights instruments, similar in nature to international human rights instruments, reinforces the idea that there is a specific human rights policy. However, there are views about the benefits and against the existence of such policies. It should be understood that such views can only be evaluated after determining the equivalent of the existence of a human rights ethic in Islam and, if so, whether it is compatible with the human rights principles applicable in international relations. In addition, it is also necessary to determine the actual practical position in the various Muslim countries.
dc.format.extent19-24
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.publisherLviv Politechnic Publishing House
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 3 (27) (7), 2020
dc.relation.urihttps://mfa.gov.il/MFA/MFA-Archive/2001/Pages/Human%20Rights%20in%20Arab%20and%20Muslim%20Countries.aspx
dc.relation.urihttps://blogs.lse.ac.uk/religionglobalsociety/2018/06/islam-andhuman-rights-clash-or-compatibility/
dc.relation.urihttps://yur-gazeta.com/publications/practice/inshe/dzherela-prav-lyudini-u-krayinah-islamskogo-regionu.html
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_882
dc.relation.urihttps://blogs.lse.ac.uk/religionglobalsociety/2018/06/islam-and-human-rights-clash-or-compatibility/
dc.relation.urihttps://yurgazeta.com/publications/practice/
dc.subjectправа людини
dc.subjectзахист прав людини
dc.subjectісламське право
dc.subjectдержави ісламської правової сім’ї
dc.subjectправо на свободу віросповідання
dc.subjecthuman rights
dc.subjecthuman rights protection
dc.subjectIslamic law
dc.subjectIslamic legal family states
dc.subjectright to freedom of religion
dc.titleІнститут прав людини в державах ісламської правової сім’ї
dc.title.alternativeInstitute of human rights in the states of the islamic legal family
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.rights.holder© Пукавський Ю., Коваль І., 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.format.pages6
dc.identifier.citationenPukavsky Y. Institute of human rights in the states of the islamic legal family / Yuri Pukavsky, Ihor Koval // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 7. — No 3 (27). — P. 19–24.
dc.identifier.doidoi.org/10.23939/law2020.27.019
dc.relation.references1. Human Rights in Arab and Muslim Countries : World conference against racism. / Israel Ministry of Foreign Affairs. URL: https://mfa.gov.il/MFA/MFA-Archive/2001/Pages/Human%20Rights%20in%20Arab%20and%20Muslim%20Countries.aspx (date of appeal 09.04.2020).
dc.relation.references2. Petersen M. J. Islam and human rights: Clash or compatibility? Religion and Global Society : official web-site. URL: https://blogs.lse.ac.uk/religionglobalsociety/2018/06/islam-andhuman-rights-clash-or-compatibility/ (date of appeal 10.04.2020).
dc.relation.references3. S. Dunn. Islamic Law and Human Rights. The Oxford Handbook of Islamic Law. 2015. DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199679010.013.26.
dc.relation.references4. Коваленко Я. Джерела прав людини у країнах ісламського регіону. Юридична газета. URL: https://yur-gazeta.com/publications/practice/inshe/dzherela-prav-lyudini-u-krayinah-islamskogo-regionu.html (дата звернення 09.04.2020).
dc.relation.references5. Коран : переклад смислів з арабської мови. Київ : Основи, 2015. 432 с.
dc.relation.references6. Про права людини у ісламі : Каїрська деклараціявід 05 серпня 1990 р. № 995_882. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_882 (дата звернення: 10.04.2020).
dc.relation.references7. Слюсар К. С. Права людини в мусульманському праві. Право і суспільство. 2017. Вип. 1 част. 2. С. 32–36.
dc.relation.references8. Стешенко В. М., Уварова О. О., Шуміло І. А. Міжнародна система захисту прав людини : навч. посіб. Київ, 2015. 168 с.
dc.relation.references9. Чепульченко Т. О. Права людини в ісламі. Вісник НТУУ “КПІ”. Політологія. Соціологія. Право. 2011. Вип. 1. С. 166–171.
dc.relation.referencesen1. Human Rights in Arab and Muslim Countries : World conference against racism. Israel Ministry of Foreign Affairs. Оfficial web-site.: https://mfa.gov.il/MFA/MFA-Archive/2001/Pages/Human%20Rights%20in%20Arab%20and%20Muslim%20Countries.aspx (date of appeal 09.04.2020).
dc.relation.referencesen2. Petersen M. J. Islam and human rights: Clash or compatibility? Religion and Global Society: official web-site: https://blogs.lse.ac.uk/religionglobalsociety/2018/06/islam-and-human-rights-clash-or-compatibility/ (date of appeal 10.04.2020).
dc.relation.referencesen3. S. Dunn. Islamic Law and Human Rights. The Oxford Handbook of Islamic Law. 2015. DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199679010.013.26.
dc.relation.referencesen4. Kovalenko Ya. Dzherela prav liudyny u krainakh islamskoho rehionu. [Sources of human rights in countries in the Islamic region]. Yurydychna hazeta: Оfitsiinyi veb-sait: https://yurgazeta.com/publications/practice/ inshe/dzherela-prav-lyudini-u-krayinah-islamskogo-regionu.html (data zvernennia 09.04.2020).
dc.relation.referencesen5. Koran: pereklad smysliv z arabskoi movy.[Qur’an: translating meanings from Arabic]. Kyiv: Osnovy, 2015.
dc.relation.referencesen6. Pro prava liudyny u islami. [On Human Rights in Islam] Kairska deklaratsiia vid 05 serpnia 1990. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_882 (data zvernennia: 10.04.2020).
dc.relation.referencesen7. Sliusar K. S. Prava liudyny v musulmanskomu pravi. [Human rights in Muslim law]. 2017. Pravo i suspilstvo. Vyp. 1 chast. 2.
dc.relation.referencesen8. Steshenko V. M., Uvarova O. O., Shumilo I. A. Mizhnarodna systema zakhystu prav liudyny. ([International human rights protection system] : navchalnyi posibnyk. Kyiv, 2018.
dc.relation.referencesen9. Chepulchenko T.O. Prava liudyny v islami. [Human rights in Islam]. Visnyk NTUU Politolohiia. Sotsiolohiia. Pravo: zbirnyk naukovykh prats. Kyiv, 2011. Vyp. 1. P. 166–171
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
dc.citation.volume7
dc.citation.issue3 (27)
dc.citation.spage19
dc.citation.epage24
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc342.7
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2020. – № 3 (27)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v7n3_Pukavsky_Y-Institute_of_human_rights_19-24.pdf590.67 kBAdobe PDFView/Open
2020v7n3_Pukavsky_Y-Institute_of_human_rights_19-24__COVER.png408.67 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.