Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55812
Title: Запровадження дуальної форми навчання у сфері вищої освіти України
Other Titles: Introduction of dual form of education in ukrainian higher education
Введение дуальной формы обучения в сфере высшего образования Украины
Authors: Хомишин, Ірина
Khomyshyn, Iryna
Хомишин, Ирина
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Lviv Polytechnic National University
Bibliographic description (Ukraine): Хомишин І. Запровадження дуальної форми навчання у сфері вищої освіти України / Ірина Хомишин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 7. — № 1. — С. 120–126.
Bibliographic description (International): Khomyshyn I. Introduction of dual form of education in ukrainian higher education / Iryna Khomyshyn // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 7. — No 1. — P. 120–126.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 1 (7), 2020
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
Issue: 1
Volume: 7
Issue Date: 24-Feb- 20
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Place of the edition/event: Львів
Lviv
DOI: doi.org/10.23939/law2020.25.120
UDC: 342.9
Keywords: ринок праці
дуальна форма навчання
державно-приватне партнерство
роботодавець
практичні навики
здобувачі освіти
labor market
dual education
public-private partnership
employer
practical skills
education seekers
рынок труда
дуальная форма обучения
государственно-частное партнерство
работодатель
практические навыки
соискатели образования
Number of pages: 7
Page range: 120-126
Start page: 120
End page: 126
Abstract: У статті окреслено проблеми, з якими зіткнулась система освіти і ринок праці, наголошено на недостатньому рівні готовності випускників закладів освіти до професійної діяльності. Здійснено аналіз нормативно-правової бази для запровадження дуальної форми здобуття освіти. Визначено найпоширеніші методи співпраці ЗВО та підприємств і організацій у зарубіжних країнах. Наголошено, що для успішної реалізації здобуття освіти за дуальною формою потрібна синергія зусиль закладів освіти, роботодавців та студентів та виокремлено завдання, які сьогодні стоять перед усіма стейкхолдерами у сфері освіти.
The article outlines the problems faced by the education system and the labor market. Insufficient level of readiness of graduates of educational institutions to professional activity is emphasized. The legal framework for the introduction of a dual form of education has been analyzed. The most common methods of cooperation between HEIs and enterprises and organizations in foreign countries have been identified. It is emphasized that successful completion of dual education requires synergy of the efforts of educational institutions, employers and students. The tasks that all stakeholders in the education field face today are singled out.
В статье обозначены преблемы с которыми столкнулась система образования и рынок труда, отмечено недостаточный уровеньготовности выпускников учебных заведений к профессиональной деятельности. Осуществлен анализ нормативно-правовой базы для внедрения дуальной формы получения образования. Определены наиболее распространенные методы сотрудничества ЗВО и предприятий и организаций в зарубежных странах. Отмечено, что для успешной реализации получения образования за дуальной формой нужна синергия усилий учебных заведений, работодателей и студентов ивыделены задачи, которые сегодня стоят перед всеми стейкхолдерами в сфере образования.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55812
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
© Хомишин І., 2020
URL for reference material: https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-93
https://doi.org/10.1080/13583883.2015.10683674
https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf
https://www.learntechlib.org/p/207436/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0916729-17
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/660-2018-%D1%80
https://www.kmu.gov.ua/ua/
https://mon.gov.ua/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyi-peredvishoyi-ta-vishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichnaosvita/derzhavno-privatne-partnerstvo
https://doi.org/10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-9
https://doi.org/10.1080/13583883.2015.1068367
https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovkifahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttya-osviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_
https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennyaproyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi-ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovirpro-zd
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyieredvishoyi-tavishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/derzhavnoprivatne-partnerstvo
https://doi.org/
References (Ukraine): 1. Angeloni, S. High Educ Policy (2019).
2. Tomlinson, M. Employers and Universities: Conceptual Dimensions, Research Evidence and Implications. High Educ Policy, 2018. URL: https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-93.
3. Aili C. Nilsson, L. Dual learning – a challenge for higher education in the new landscape of governance. Teritary Education and Management. 21, p. 277–292 (2015). URL: https://doi.org/10.1080/13583883.2015.10683674.
4. Euler, D, 2013, Germany’s dual vocational training system: a model for other countries?, Bertelsmann Stiftung, Gutersloh, viewed 27 Jan 2020. URL: https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf.
5. Pogatsnik, M. Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry. International Journal of Engineering Pedagogy, 8(3), 145-152. Retrieved January 10, : https://www.learntechlib.org/p/207436/.
6. Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
7. Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників: Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.06.2017 р. № 916. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0916729-17
8. Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 р. № 660-р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/660-2018-%D1%80
9. Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 р. № 214-р. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/ npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttyaosviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_Qda8F7aPW0zpY3FMRQKdlwS Mq9mDZ4zH8
10. Проєкт положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. URL: https://mon.gov.ua/ ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi - ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovir-pro-zdobuttya-vishoyi-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-za-dualnoyuformoyu
11. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти Закон України від 18.12.2019 р. № 392-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
12. Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої і вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.10.2019р. № 1296 URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyi-peredvishoyi-ta-vishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
13. Державноприватне партнерство. Офіційний сайту МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichnaosvita/derzhavno-privatne-partnerstvo
14. Бондарчук Н. В. Роль державно-приватного партнерства у розвитку системи вищої освіти. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 8. С. 94–98.
15. Раєвнєва О. В., Аксьонова І. В., Остапенко В. М. Порівняльний аналіз та узагальнення досвіду партнерства між ЗВО та бізнес-середовищем. Проблеми економіки. 2018. № 4. C. 30–42. https://doi.org/10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
References (International): 1. Angeloni, S. High Educ Policy (2019).
2. Tomlinson, M. Employers and Universities: Conceptual Dimensions, Research Evidence and Implications. High Educ Policy, 2018. URL: https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-9
3. Aili C. Nilsson, L. Dual learning – a challenge for higher education in the new landscape of governance. Teritary Education and Management. 21, p. 277–292 (2015). URL: https://doi.org/10.1080/13583883.2015.1068367
4. Euler, D, 2013, Germany’s dual vocational training system: a model for other countries?, Bertelsmann Stiftung, Gutersloh, viewed 27 Jan 2020. URL: https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/ files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf
5, Pogatsnik, M. Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry. International Journal of Engineering Pedagogy, 8(3), 145–152. Retrieved January 10, 2020. URL: https://www.learntechlib.org/p/207436/.
6. Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. No. 2145-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
7. Pro vprovadzhennia elementiv dualnoi formy navchannia u profesiinu pidhotovku kvalifikovanykh robitnykiv: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 23.06.2017 р. No. 916. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ ru/v0916729-17
8. Pro skhvalennia Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 19.09.2018 r. No. 660-р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 660-2018-%D1%80
9. Pro zatverdzhennia planu zakhodiv z realizatsii Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 03.04.2019r. No. 214-р. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovkifahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttya-osviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_ Qda8F7aPW0zpY3FMRQKdlw SMq9mDZ4zH8
10. Proiekt polozhennia pro dualnu formu zdobuttia vyshchoi ta fakhovoiperedvyshchoi osvity. URL:https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennyaproyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi-ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovirpro-zd obuttya-vishoyi-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-za-dualnoyu-formoyu
11. Pro vnesennia zmin do deiakykh zakonodavchykh aktiv Ukrainy shchodo vdoskonalennia osvitnoi diialnosti u sferi vyshchoi osvity: Zakon Ukrainy vid 18.12.2019 r. No. 392-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
12. Shchodo zaprovadzhennia pilotnoho proiektu u zakladakh fakhovoï peredvyshchoï i vyshchoï osvity z pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 15.10.2019 r. No. 1296/ URL:https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyieredvishoyi-tavishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
13. Derzhavno-pryvatne partnerstvo: informatsiia z ofitsiinoho saitu MON. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/derzhavnoprivatne-partnerstvo
14 Bondarchuk N. V. Rol derzhavno-pryvatnoho partnerstva u rozvytku systemy vyshchoi osvity. Investytsii: praktyka ta dosvid. 2019. No. 8. С. 94–98.
15 Raievnieva O. V., Aksonova I. V., Ostapenko V. M. Porivnialnyi analiz ta uzahalnennia dosvidu partnerstva mizh ZVO ta biznes-seredovyshchem. Problemy ekonomiky. 2018. No. 4. C. 30–42. https://doi.org/ 10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
Content type: Article
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2020. – Том 7, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v7n1_Khomyshyn_I-Introduction_of_dual_120-126.pdf700.41 kBAdobe PDFView/Open
2020v7n1_Khomyshyn_I-Introduction_of_dual_120-126__COVER.png383.65 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.