Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомишин, Ірина
dc.contributor.authorKhomyshyn, Iryna
dc.contributor.authorХомишин, Ирина
dc.date.accessioned2021-01-14T09:08:30Z-
dc.date.available2021-01-14T09:08:30Z-
dc.date.created20-02-24
dc.date.issued20-02-24
dc.identifier.citationХомишин І. Запровадження дуальної форми навчання у сфері вищої освіти України / Ірина Хомишин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — Том 7. — № 1. — С. 120–126.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55812-
dc.description.abstractУ статті окреслено проблеми, з якими зіткнулась система освіти і ринок праці, наголошено на недостатньому рівні готовності випускників закладів освіти до професійної діяльності. Здійснено аналіз нормативно-правової бази для запровадження дуальної форми здобуття освіти. Визначено найпоширеніші методи співпраці ЗВО та підприємств і організацій у зарубіжних країнах. Наголошено, що для успішної реалізації здобуття освіти за дуальною формою потрібна синергія зусиль закладів освіти, роботодавців та студентів та виокремлено завдання, які сьогодні стоять перед усіма стейкхолдерами у сфері освіти.
dc.description.abstractThe article outlines the problems faced by the education system and the labor market. Insufficient level of readiness of graduates of educational institutions to professional activity is emphasized. The legal framework for the introduction of a dual form of education has been analyzed. The most common methods of cooperation between HEIs and enterprises and organizations in foreign countries have been identified. It is emphasized that successful completion of dual education requires synergy of the efforts of educational institutions, employers and students. The tasks that all stakeholders in the education field face today are singled out.
dc.description.abstractВ статье обозначены преблемы с которыми столкнулась система образования и рынок труда, отмечено недостаточный уровеньготовности выпускников учебных заведений к профессиональной деятельности. Осуществлен анализ нормативно-правовой базы для внедрения дуальной формы получения образования. Определены наиболее распространенные методы сотрудничества ЗВО и предприятий и организаций в зарубежных странах. Отмечено, что для успешной реализации получения образования за дуальной формой нужна синергия усилий учебных заведений, работодателей и студентов ивыделены задачи, которые сегодня стоят перед всеми стейкхолдерами в сфере образования.
dc.format.extent120-126
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.publisherLviv Politechnic Publishing House
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 1 (7), 2020
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-93
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/13583883.2015.10683674
dc.relation.urihttps://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf
dc.relation.urihttps://www.learntechlib.org/p/207436/
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0916729-17
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/660-2018-%D1%80
dc.relation.urihttps://www.kmu.gov.ua/ua/
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyi-peredvishoyi-ta-vishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichnaosvita/derzhavno-privatne-partnerstvo
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-9
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/13583883.2015.1068367
dc.relation.urihttps://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/rada/show/
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/
dc.relation.urihttps://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovkifahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttya-osviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennyaproyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi-ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovirpro-zd
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyieredvishoyi-tavishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
dc.relation.urihttps://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/derzhavnoprivatne-partnerstvo
dc.relation.urihttps://doi.org/
dc.subjectринок праці
dc.subjectдуальна форма навчання
dc.subjectдержавно-приватне партнерство
dc.subjectроботодавець
dc.subjectпрактичні навики
dc.subjectздобувачі освіти
dc.subjectlabor market
dc.subjectdual education
dc.subjectpublic-private partnership
dc.subjectemployer
dc.subjectpractical skills
dc.subjecteducation seekers
dc.subjectрынок труда
dc.subjectдуальная форма обучения
dc.subjectгосударственно-частное партнерство
dc.subjectработодатель
dc.subjectпрактические навыки
dc.subjectсоискатели образования
dc.titleЗапровадження дуальної форми навчання у сфері вищої освіти України
dc.title.alternativeIntroduction of dual form of education in ukrainian higher education
dc.title.alternativeВведение дуальной формы обучения в сфере высшего образования Украины
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.rights.holder© Хомишин І., 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenKhomyshyn I. Introduction of dual form of education in ukrainian higher education / Iryna Khomyshyn // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — Vol 7. — No 1. — P. 120–126.
dc.identifier.doidoi.org/10.23939/law2020.25.120
dc.relation.references1. Angeloni, S. High Educ Policy (2019).
dc.relation.references2. Tomlinson, M. Employers and Universities: Conceptual Dimensions, Research Evidence and Implications. High Educ Policy, 2018. URL: https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-93.
dc.relation.references3. Aili C. Nilsson, L. Dual learning – a challenge for higher education in the new landscape of governance. Teritary Education and Management. 21, p. 277–292 (2015). URL: https://doi.org/10.1080/13583883.2015.10683674.
dc.relation.references4. Euler, D, 2013, Germany’s dual vocational training system: a model for other countries?, Bertelsmann Stiftung, Gutersloh, viewed 27 Jan 2020. URL: https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf.
dc.relation.references5. Pogatsnik, M. Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry. International Journal of Engineering Pedagogy, 8(3), 145-152. Retrieved January 10, : https://www.learntechlib.org/p/207436/.
dc.relation.references6. Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.references7. Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників: Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.06.2017 р. № 916. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0916729-17
dc.relation.references8. Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 р. № 660-р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/660-2018-%D1%80
dc.relation.references9. Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 р. № 214-р. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/ npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttyaosviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_Qda8F7aPW0zpY3FMRQKdlwS Mq9mDZ4zH8
dc.relation.references10. Проєкт положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. URL: https://mon.gov.ua/ ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi - ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovir-pro-zdobuttya-vishoyi-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-za-dualnoyuformoyu
dc.relation.references11. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти Закон України від 18.12.2019 р. № 392-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
dc.relation.references12. Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої і вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.10.2019р. № 1296 URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyi-peredvishoyi-ta-vishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
dc.relation.references13. Державноприватне партнерство. Офіційний сайту МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichnaosvita/derzhavno-privatne-partnerstvo
dc.relation.references14. Бондарчук Н. В. Роль державно-приватного партнерства у розвитку системи вищої освіти. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 8. С. 94–98.
dc.relation.references15. Раєвнєва О. В., Аксьонова І. В., Остапенко В. М. Порівняльний аналіз та узагальнення досвіду партнерства між ЗВО та бізнес-середовищем. Проблеми економіки. 2018. № 4. C. 30–42. https://doi.org/10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
dc.relation.referencesen1. Angeloni, S. High Educ Policy (2019).
dc.relation.referencesen2. Tomlinson, M. Employers and Universities: Conceptual Dimensions, Research Evidence and Implications. High Educ Policy, 2018. URL: https://doi.org/10.1057/s41307-018-0121-9
dc.relation.referencesen3. Aili C. Nilsson, L. Dual learning – a challenge for higher education in the new landscape of governance. Teritary Education and Management. 21, p. 277–292 (2015). URL: https://doi.org/10.1080/13583883.2015.1068367
dc.relation.referencesen4. Euler, D, 2013, Germany’s dual vocational training system: a model for other countries?, Bertelsmann Stiftung, Gutersloh, viewed 27 Jan 2020. URL: https://www.bertelsmanntiftung.de/fileadmin/ files/BSt/Publikationen/GrauePublikationen/GP_Germanys_dual_vocational_training_system.pdf
dc.relation.referencesen5, Pogatsnik, M. Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry. International Journal of Engineering Pedagogy, 8(3), 145–152. Retrieved January 10, 2020. URL: https://www.learntechlib.org/p/207436/.
dc.relation.referencesen6. Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. No. 2145-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
dc.relation.referencesen7. Pro vprovadzhennia elementiv dualnoi formy navchannia u profesiinu pidhotovku kvalifikovanykh robitnykiv: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 23.06.2017 р. No. 916. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ ru/v0916729-17
dc.relation.referencesen8. Pro skhvalennia Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 19.09.2018 r. No. 660-р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 660-2018-%D1%80
dc.relation.referencesen9. Pro zatverdzhennia planu zakhodiv z realizatsii Kontseptsii pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 03.04.2019r. No. 214-р. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-pidgotovkifahivciv-za-dualnoyu-formoyudobuttya-osviti?fbclid=IwAR3djB1TgA3hYBt5q4gMQYWyM_ Qda8F7aPW0zpY3FMRQKdlw SMq9mDZ4zH8
dc.relation.referencesen10. Proiekt polozhennia pro dualnu formu zdobuttia vyshchoi ta fakhovoiperedvyshchoi osvity. URL:https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennyaproyekt-polozhennya-pro-dualnu-formu-zdobuttya-vishoyi-ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-ta-tipovij-dogovirpro-zd obuttya-vishoyi-fahovoyi-peredvishoyi-osviti-za-dualnoyu-formoyu
dc.relation.referencesen11. Pro vnesennia zmin do deiakykh zakonodavchykh aktiv Ukrainy shchodo vdoskonalennia osvitnoi diialnosti u sferi vyshchoi osvity: Zakon Ukrainy vid 18.12.2019 r. No. 392-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/392-20
dc.relation.referencesen12. Shchodo zaprovadzhennia pilotnoho proiektu u zakladakh fakhovoï peredvyshchoï i vyshchoï osvity z pidhotovky fakhivtsiv za dualnoiu formoiu zdobuttia osvity: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 15.10.2019 r. No. 1296/ URL:https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-zaprovadzhennya-pilotnogo-proektu-u-zakladahfahovoyieredvishoyi-tavishoyi-osviti-z-pidgotovki-fahivciv-za-dualnoyu-formoyu-zdobuttya-osviti
dc.relation.referencesen13. Derzhavno-pryvatne partnerstvo: informatsiia z ofitsiinoho saitu MON. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/derzhavnoprivatne-partnerstvo
dc.relation.referencesen14 Bondarchuk N. V. Rol derzhavno-pryvatnoho partnerstva u rozvytku systemy vyshchoi osvity. Investytsii: praktyka ta dosvid. 2019. No. 8. С. 94–98.
dc.relation.referencesen15 Raievnieva O. V., Aksonova I. V., Ostapenko V. M. Porivnialnyi analiz ta uzahalnennia dosvidu partnerstva mizh ZVO ta biznes-seredovyshchem. Problemy ekonomiky. 2018. No. 4. C. 30–42. https://doi.org/ 10.32983/2222-0712-2018-4-30-42
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
dc.citation.volume7
dc.citation.issue1
dc.citation.spage120
dc.citation.epage126
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc342.9
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2020. – Том 7, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020v7n1_Khomyshyn_I-Introduction_of_dual_120-126.pdf700.41 kBAdobe PDFView/Open
2020v7n1_Khomyshyn_I-Introduction_of_dual_120-126__COVER.png383.65 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.