Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55497
Title: Методичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку
Authors: Рябчик, А. В.
Affiliation: Національний аграрний університет
Bibliographic description (Ukraine): Рябчик А. В. Методичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку / А. В. Рябчик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 421–425. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Riabchik A. V. Metodychni aspekty marketynhovoho doslidzhennia zarubizhnoho rynku / A. V. Riabchik // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 421–425. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 631.1.027
658.821
Number of pages: 5
Page range: 421-425
Start page: 421
End page: 425
Abstract: Подано визначення маркетингового дослідження в міжнародному середовищі, розглянуто мету і завдання міжнародних маркетингових досліджень. Визначено методичні підходи щодо маркетингового дослідження зарубіжного ринку та показники, які використовуються для його вивчення. Описано процес міжнародних маркетингових досліджень і основні його етапи.
The author considers the définition of marketing research in the international environment, the object and problems of the international marketing research. She defines the methodical aspects of marketing research of the foreign market, indicators that are using for its studying and also defines the international marketing research process and considers its main stages.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55497
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Рябчик А. В., 2005
References (Ukraine): 1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, X. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева. - М„ 1999.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. - К., 2002.
3. Малхорта, Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-є издание. - М., 2002.
4. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник / Под ред. проф. В.А. Алек- сунина. -М., 2002.
5. Маркетинг / Под ред. проф. Э.А. Уткина. -М., 1998.
References (International): 1. Bahiev H.L. and other Marketinh: Uchebnik dlia vuzov, H.L. Bahiev, V.M. Tarasevich, X. Ann; by gen. ed. H.L. Bahieva, M" 1999.
2. Harkavenko S.S. Marketynh. Pidruchnyk, K., 2002.
3. Malkhorta, Neresh K. Marketinhovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo, 3-ye izdanie, M., 2002.
4. Marketinh v otrasliakh i sferakh deiatelnosti: Uchebnik, ed. prof. V.A. Alek- sunina. -M., 2002.
5. Marketinh, ed. prof. E.A. Utkina. -M., 1998.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Riabchik_A_V-Metodychni_aspekty_marketynhovoho_421-425.pdf331.21 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Riabchik_A_V-Metodychni_aspekty_marketynhovoho_421-425__COVER.png500.52 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.