Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябчик, А. В.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:32:03Z-
dc.date.available2020-12-04T09:32:03Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationРябчик А. В. Методичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку / А. В. Рябчик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 421–425. — (Логістичне та маркетингове управління).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55497-
dc.description.abstractПодано визначення маркетингового дослідження в міжнародному середовищі, розглянуто мету і завдання міжнародних маркетингових досліджень. Визначено методичні підходи щодо маркетингового дослідження зарубіжного ринку та показники, які використовуються для його вивчення. Описано процес міжнародних маркетингових досліджень і основні його етапи.
dc.description.abstractThe author considers the définition of marketing research in the international environment, the object and problems of the international marketing research. She defines the methodical aspects of marketing research of the foreign market, indicators that are using for its studying and also defines the international marketing research process and considers its main stages.
dc.format.extent421-425
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleМетодичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Рябчик А. В., 2005
dc.contributor.affiliationНаціональний аграрний університет
dc.format.pages5
dc.identifier.citationenRiabchik A. V. Metodychni aspekty marketynhovoho doslidzhennia zarubizhnoho rynku / A. V. Riabchik // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 421–425. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
dc.relation.references1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, X. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева. - М„ 1999.
dc.relation.references2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. - К., 2002.
dc.relation.references3. Малхорта, Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-є издание. - М., 2002.
dc.relation.references4. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник / Под ред. проф. В.А. Алек- сунина. -М., 2002.
dc.relation.references5. Маркетинг / Под ред. проф. Э.А. Уткина. -М., 1998.
dc.relation.referencesen1. Bahiev H.L. and other Marketinh: Uchebnik dlia vuzov, H.L. Bahiev, V.M. Tarasevich, X. Ann; by gen. ed. H.L. Bahieva, M" 1999.
dc.relation.referencesen2. Harkavenko S.S. Marketynh. Pidruchnyk, K., 2002.
dc.relation.referencesen3. Malkhorta, Neresh K. Marketinhovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo, 3-ye izdanie, M., 2002.
dc.relation.referencesen4. Marketinh v otrasliakh i sferakh deiatelnosti: Uchebnik, ed. prof. V.A. Alek- sunina. -M., 2002.
dc.relation.referencesen5. Marketinh, ed. prof. E.A. Utkina. -M., 1998.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage421
dc.citation.epage425
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc631.1.027
dc.subject.udc658.821
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Riabchik_A_V-Metodychni_aspekty_marketynhovoho_421-425.pdf331.21 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Riabchik_A_V-Metodychni_aspekty_marketynhovoho_421-425__COVER.png500.52 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.