Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55468
Title: Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження
Authors: Виноградова, О. В.
Фабрая, І. М.
Affiliation: Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Bibliographic description (Ukraine): Виноградова О. В. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження / О. В. Виноградова, І. М. Фабрая // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 19–22. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Vinohradova O. V. Stratehichnyi analiz yak instrument marketynhovoho doslidzhennia / O. V. Vynohradova, I. M. Fabraia // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 19–22. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 339.138
Number of pages: 4
Page range: 19-22
Start page: 19
End page: 22
Abstract: Розглядається необхідність застосування стратегічного аналізу в управлінні малими підприємствами як одного з інструментів формування оптимальної стратеги розвитку.
This article discloses the necessity of the usage of strategically analyses in the managing process of small enterprises as one instrument of the optimal strategy of development.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55468
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Виноградова О. В., Фабрая І. М., 2005
References (Ukraine): 1. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. - М., 1992.
2. Ансофф И. Стратегическое управлени. - М., 1989.
3. Люкшинов А.И. Стратегический менеджмент. - М, 2000.
References (International): 1. Meskon M., Albert M., Khedouri F. Osnovy menedzhmenta, M., 1992.
2. Ansoff I. Stratehicheskoe upravleni, M., 1989.
3. Liukshinov A.I. Stratehicheskii menedzhment, M, 2000.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Vinohradova_O_V-Stratehichnyi_analiz_19-22.pdf384.39 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Vinohradova_O_V-Stratehichnyi_analiz_19-22__COVER.png500.11 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.