Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВиноградова, О. В.
dc.contributor.authorФабрая, І. М.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:35Z-
dc.date.available2020-12-04T09:31:35Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationВиноградова О. В. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження / О. В. Виноградова, І. М. Фабрая // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 19–22. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55468-
dc.description.abstractРозглядається необхідність застосування стратегічного аналізу в управлінні малими підприємствами як одного з інструментів формування оптимальної стратеги розвитку.
dc.description.abstractThis article discloses the necessity of the usage of strategically analyses in the managing process of small enterprises as one instrument of the optimal strategy of development.
dc.format.extent19-22
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleСтратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Виноградова О. В., Фабрая І. М., 2005
dc.contributor.affiliationДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenVinohradova O. V. Stratehichnyi analiz yak instrument marketynhovoho doslidzhennia / O. V. Vynohradova, I. M. Fabraia // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 19–22. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. - М., 1992.
dc.relation.references2. Ансофф И. Стратегическое управлени. - М., 1989.
dc.relation.references3. Люкшинов А.И. Стратегический менеджмент. - М, 2000.
dc.relation.referencesen1. Meskon M., Albert M., Khedouri F. Osnovy menedzhmenta, M., 1992.
dc.relation.referencesen2. Ansoff I. Stratehicheskoe upravleni, M., 1989.
dc.relation.referencesen3. Liukshinov A.I. Stratehicheskii menedzhment, M, 2000.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage19
dc.citation.epage22
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc339.138
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Vinohradova_O_V-Stratehichnyi_analiz_19-22.pdf384.39 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Vinohradova_O_V-Stratehichnyi_analiz_19-22__COVER.png500.11 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.