Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55444
Title: Стратегії франчайзингових компаній
Authors: Нечепуренко, С. О.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Нечепуренко С. О. Стратегії франчайзингових компаній / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 148–151. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Nechepurenko S. O. Stratehii franchaizynhovykh kompanii / S. O. Nechepurenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 148–151. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658
330
Number of pages: 4
Page range: 148-151
Start page: 148
End page: 151
Abstract: Розглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової економіки, а також його становлення в Україні.
In the given article the preconditions of franchise reactions formation between the large and small firms on the basis of foreign experience analysis of franchise are considered. The characteristic of franchise as a partnership form the external economic sphere is given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55444
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Нечепуренко С. О., 2005
References (Ukraine): 1. Бизнес: франчайзинг как средство от неудач //Аргументы и факты, 1998.
2. Гавриш О. Украинский клуб веселых франшиз // Зеркало недели, №16 (391), 2002 г.
3. Клонирование бренда или франчайзинг-библиотека 12Я. Попытки найти франчайзинг.
4. "Мироновский хлебопродукт" предлагает франчайзинг // Деловая столица, № 34, 27.10.2003.
5. Новосельцев О. Оценка коммерческой концессии (франчайзинга) // Бизнес-гид, № 4-6, 2003.
6. Руководство по франшизе. ВОИС, 1998. 8. Стэнворд Дж., Смит Б. Франчайзинг в малом бизнесе. - М., 1996.
References (International): 1. Biznes: franchaizinh kak sredstvo ot neudach //Arhumenty i fakty, 1998.
2. Havrish O. Ukrainskii klub veselykh franshiz, Zerkalo nedeli, No 16 (391), 2002 y.
3. Klonirovanie brenda ili franchaizinh-biblioteka 12Ia. Popytki naiti franchaizinh.
4. "Mironovskii khleboprodukt" predlahaet franchaizinh, Delovaia stolitsa, No 34, 27.10.2003.
5. Novoseltsev O. Otsenka kommercheskoi kontsessii (franchaizinha), Biznes-hid, No 4-6, 2003.
6. Rukovodstvo po franshize. VOIS, 1998. 8. Stenvord Dzh., Smit B. Franchaizinh v malom biznese, M., 1996.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Nechepurenko_S_O-Stratehii_franchaizynhovykh_148-151.pdf267.6 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Nechepurenko_S_O-Stratehii_franchaizynhovykh_148-151__COVER.png526.95 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.