Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНечепуренко, С. О.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:16Z-
dc.date.available2020-12-04T09:31:16Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationНечепуренко С. О. Стратегії франчайзингових компаній / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 148–151. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55444-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової економіки, а також його становлення в Україні.
dc.description.abstractIn the given article the preconditions of franchise reactions formation between the large and small firms on the basis of foreign experience analysis of franchise are considered. The characteristic of franchise as a partnership form the external economic sphere is given.
dc.format.extent148-151
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleСтратегії франчайзингових компаній
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Нечепуренко С. О., 2005
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenNechepurenko S. O. Stratehii franchaizynhovykh kompanii / S. O. Nechepurenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 148–151. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Бизнес: франчайзинг как средство от неудач //Аргументы и факты, 1998.
dc.relation.references2. Гавриш О. Украинский клуб веселых франшиз // Зеркало недели, №16 (391), 2002 г.
dc.relation.references3. Клонирование бренда или франчайзинг-библиотека 12Я. Попытки найти франчайзинг.
dc.relation.references4. "Мироновский хлебопродукт" предлагает франчайзинг // Деловая столица, № 34, 27.10.2003.
dc.relation.references5. Новосельцев О. Оценка коммерческой концессии (франчайзинга) // Бизнес-гид, № 4-6, 2003.
dc.relation.references6. Руководство по франшизе. ВОИС, 1998. 8. Стэнворд Дж., Смит Б. Франчайзинг в малом бизнесе. - М., 1996.
dc.relation.referencesen1. Biznes: franchaizinh kak sredstvo ot neudach //Arhumenty i fakty, 1998.
dc.relation.referencesen2. Havrish O. Ukrainskii klub veselykh franshiz, Zerkalo nedeli, No 16 (391), 2002 y.
dc.relation.referencesen3. Klonirovanie brenda ili franchaizinh-biblioteka 12Ia. Popytki naiti franchaizinh.
dc.relation.referencesen4. "Mironovskii khleboprodukt" predlahaet franchaizinh, Delovaia stolitsa, No 34, 27.10.2003.
dc.relation.referencesen5. Novoseltsev O. Otsenka kommercheskoi kontsessii (franchaizinha), Biznes-hid, No 4-6, 2003.
dc.relation.referencesen6. Rukovodstvo po franshize. VOIS, 1998. 8. Stenvord Dzh., Smit B. Franchaizinh v malom biznese, M., 1996.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage148
dc.citation.epage151
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc658
dc.subject.udc330
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Nechepurenko_S_O-Stratehii_franchaizynhovykh_148-151.pdf267.6 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Nechepurenko_S_O-Stratehii_franchaizynhovykh_148-151__COVER.png526.95 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.