Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55429
Title: Визначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарів
Authors: Каракай, Ю. В.
Affiliation: Київський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Каракай Ю. В. Визначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарів / Ю. В. Каракай // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 68–71. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Karakai Iu. V. Vyznachennia nezadovolenykh rynkovykh potreb yak osnova marketynhu innovatsiinykh tovariv / Iu. V. Karakai // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 68–71. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 330.341
Number of pages: 4
Page range: 68-71
Start page: 68
End page: 71
Abstract: Досліджено розвиток теоретичних і методологічних аспектів незадоволених ринкових потреб з погляду маркетингу інноваційних товарів. Визначені різновиди незадоволених ринкових потреб та запропоновані маркетингові методи їх визначення.
The article is dedicated to the development of theoretical and methodological aspects of unmet market needs. The essence of unmet market needs, their kinds and identifying methods have been researched in the article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55429
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Каракай Ю. В., 2005
References (Ukraine): 1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. Бизнес-стратегии для успешного менеджмента. - СПб., 2002.
2. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. - М., 2000.
3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. - СПб., 1999.
4. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. - М., 1997.
5. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка: цели, анализ, стратегии. - СПб., 2001.
6. Дмитриева Е. Фокус-группы в маркетинге и социологии. - М., 1998.
7. Друкер И Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. - К, 1994.
8. Энджел Д, Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей. - С.Пб., 1998.
9. Эткинсон Дж., Уилсон И. Стратегический маркетинг. Ситуации и примеры. -М., 2001.
References (International): 1. Aaker D. Stratehicheskoe rynochnoe upravlenie. Biznes-stratehii dlia uspeshnoho menedzhmenta, SPb., 2002.
2. Azoev H.L., Chelenkov A.P. Konkurentnye preimushchestva firmy, M., 2000.
3. Ansoff I. Novaia korporativnaia stratehiia, SPb., 1999.
4. Braverman A.A. Marketinh v rossiiskoi ekonomike perekhodnoho perioda: metodolohiia i praktika, M., 1997.
5. Dibb S., Simkin L. Prakticheskoe rukovodstvo po sehmentirovaniiu rynka: tseli, analiz, stratehii, SPb., 2001.
6. Dmitrieva E. Fokus-hruppy v marketinhe i sotsiolohii, M., 1998.
7. Druker Y Yak zabezpechyty uspikh u biznesi: novatorstvo i pidpryiemnytstvo, K, 1994.
8. Endzhel D, Blekuell R., Miniard P. Povedenie potrebitelei, S.Pb., 1998.
9. Etkinson Dzh., Uilson I. Stratehicheskii marketinh. Situatsii i primery. -M., 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Karakai_Iu_V-Vyznachennia_nezadovolenykh_68-71.pdf288.37 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Karakai_Iu_V-Vyznachennia_nezadovolenykh_68-71__COVER.png500.45 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.