Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаракай, Ю. В.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:03Z-
dc.date.available2020-12-04T09:31:03Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationКаракай Ю. В. Визначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарів / Ю. В. Каракай // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 68–71. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55429-
dc.description.abstractДосліджено розвиток теоретичних і методологічних аспектів незадоволених ринкових потреб з погляду маркетингу інноваційних товарів. Визначені різновиди незадоволених ринкових потреб та запропоновані маркетингові методи їх визначення.
dc.description.abstractThe article is dedicated to the development of theoretical and methodological aspects of unmet market needs. The essence of unmet market needs, their kinds and identifying methods have been researched in the article.
dc.format.extent68-71
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleВизначення незадоволених ринкових потреб як основа маркетингу інноваційних товарів
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Каракай Ю. В., 2005
dc.contributor.affiliationКиївський національний економічний університет
dc.format.pages4
dc.identifier.citationenKarakai Iu. V. Vyznachennia nezadovolenykh rynkovykh potreb yak osnova marketynhu innovatsiinykh tovariv / Iu. V. Karakai // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 68–71. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление. Бизнес-стратегии для успешного менеджмента. - СПб., 2002.
dc.relation.references2. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. - М., 2000.
dc.relation.references3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. - СПб., 1999.
dc.relation.references4. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. - М., 1997.
dc.relation.references5. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка: цели, анализ, стратегии. - СПб., 2001.
dc.relation.references6. Дмитриева Е. Фокус-группы в маркетинге и социологии. - М., 1998.
dc.relation.references7. Друкер И Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. - К, 1994.
dc.relation.references8. Энджел Д, Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей. - С.Пб., 1998.
dc.relation.references9. Эткинсон Дж., Уилсон И. Стратегический маркетинг. Ситуации и примеры. -М., 2001.
dc.relation.referencesen1. Aaker D. Stratehicheskoe rynochnoe upravlenie. Biznes-stratehii dlia uspeshnoho menedzhmenta, SPb., 2002.
dc.relation.referencesen2. Azoev H.L., Chelenkov A.P. Konkurentnye preimushchestva firmy, M., 2000.
dc.relation.referencesen3. Ansoff I. Novaia korporativnaia stratehiia, SPb., 1999.
dc.relation.referencesen4. Braverman A.A. Marketinh v rossiiskoi ekonomike perekhodnoho perioda: metodolohiia i praktika, M., 1997.
dc.relation.referencesen5. Dibb S., Simkin L. Prakticheskoe rukovodstvo po sehmentirovaniiu rynka: tseli, analiz, stratehii, SPb., 2001.
dc.relation.referencesen6. Dmitrieva E. Fokus-hruppy v marketinhe i sotsiolohii, M., 1998.
dc.relation.referencesen7. Druker Y Yak zabezpechyty uspikh u biznesi: novatorstvo i pidpryiemnytstvo, K, 1994.
dc.relation.referencesen8. Endzhel D, Blekuell R., Miniard P. Povedenie potrebitelei, S.Pb., 1998.
dc.relation.referencesen9. Etkinson Dzh., Uilson I. Stratehicheskii marketinh. Situatsii i primery. -M., 2001.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage68
dc.citation.epage71
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc330.341
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Karakai_Iu_V-Vyznachennia_nezadovolenykh_68-71.pdf288.37 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Karakai_Iu_V-Vyznachennia_nezadovolenykh_68-71__COVER.png500.45 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.