Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55428
Title: Контролінг у маркетинговій діяльності
Authors: Капута, В.
Affiliation: Політехніка Шленська
Bibliographic description (Ukraine): Капута В. Контролінг у маркетинговій діяльності / В. Капута // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 61–67. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Kaputa V. Kontrolinh u marketynhovii diialnosti / V. Kaputa // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 61–67. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 526 : Логістика
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 7
Page range: 61-67
Start page: 61
End page: 67
Abstract: Подано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.
The definitions of controlling as source of effective development at the enterprise are submitted. The classification of controlling in temporary and branch aspects is considered, thus the special attention on marketing controlling is concentrated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55428
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Капута В., 2005
References (Ukraine): 1. Jones, Т.О., Sasser W.E., Why Satisfied Customers Defect //HarvardBusiness Review. Novem- ber-December. 1995.
2. Kochalski C., Analiza kosztôw wlasnych w zarzqdzaniu strategicznym przed- siçbiorstwem przemyslowym. - Poznan, 2000.
3. Volluth H.J., Controlling. Planowanie, kontrola, zarza- dzanie, Agencja Wydawnicza Placet. - Warszawa, 1998.
4. Mann R., Mayer E., Controlling w Twojej firmie, Centrum Kreowania Liderôw. - Skiemiewice, 1998.
5. Grasshoff J., Anforderungen an ein modernes Controlling und Rechnungswesen zu Beginn des XXI. Jahrhunderts, Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej nr 51-Specjalny. - Warszawa, 1999.
6. Volluth H.J., Controlling. Agencja Wydawnicza Placet. - Warszawa, 1993.
7. Plöciennik-Napieralowa J, Controlling - nowoczesne narzçdzie zarzqdzania, Rachunkowosc nr 6/2001.
8. Kleczek R, Kowal W, Wozniczka J., Strategiczneplanowanie marketingowe, PWE. - Warszawa, 1999.
9. Stiegler H., Hofmeister, Controlling, Cz.I: Podstawy і palnowanie, wyd.4, séria miedzynarodowa Instytutu wspierania Rozwoju Gospodarczego Federalnej Izby Gospodarczej. - Wieden, 1994.
10. Witt J.F., Controlling 1 - Ganzheitliches Controlling, wyd. 2, Verlag C.H. Beck. - München, 2000.
11. Kozminski A.K., Piotrowski W., Zarzqdzanie. Teoria і praktyka, PWN. - Warszawa, 2000.
12. Marciniak M., Controlling, filozofia, projektowanie, Wydawnictwo Difin. - Warszawa 2001.
References (International): 1. Jones, T.O., Sasser W.E., Why Satisfied Customers Defect //HarvardBusiness Review. Novem- ber-December. 1995.
2. Kochalski C., Analiza kosztôw wlasnych w zarzqdzaniu strategicznym przed- siçbiorstwem przemyslowym, Poznan, 2000.
3. Volluth H.J., Controlling. Planowanie, kontrola, zarza- dzanie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1998.
4. Mann R., Mayer E., Controlling w Twojej firmie, Centrum Kreowania Liderôw, Skiemiewice, 1998.
5. Grasshoff J., Anforderungen an ein modernes Controlling und Rechnungswesen zu Beginn des XXI. Jahrhunderts, Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej nr 51-Specjalny, Warszawa, 1999.
6. Volluth H.J., Controlling. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1993.
7. Plöciennik-Napieralowa J, Controlling - nowoczesne narzçdzie zarzqdzania, Rachunkowosc nr 6/2001.
8. Kleczek R, Kowal W, Wozniczka J., Strategiczneplanowanie marketingowe, PWE, Warszawa, 1999.
9. Stiegler H., Hofmeister, Controlling, Cz.I: Podstawy i palnowanie, wyd.4, séria miedzynarodowa Instytutu wspierania Rozwoju Gospodarczego Federalnej Izby Gospodarczej, Wieden, 1994.
10. Witt J.F., Controlling 1 - Ganzheitliches Controlling, wyd. 2, Verlag C.H. Beck, München, 2000.
11. Kozminski A.K., Piotrowski W., Zarzqdzanie. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa, 2000.
12. Marciniak M., Controlling, filozofia, projektowanie, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Kaputa_V-Kontrolinh_u_marketynhovii_61-67.pdf515.09 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Kaputa_V-Kontrolinh_u_marketynhovii_61-67__COVER.png517.91 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.