Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/55428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапута, В.
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:02Z-
dc.date.available2020-12-04T09:31:02Z-
dc.date.created2005-03-01
dc.date.issued2005-03-01
dc.identifier.citationКапута В. Контролінг у маркетинговій діяльності / В. Капута // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 61–67. — (Теорія логістики і маркетингу).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55428-
dc.description.abstractПодано визначення контролінгу як джерела ефективного розвитку підприємства. Розглянуто класифікацію контролінгу в часовому та галузевому аспектах. Особливу увагу зосереджено на маркетинговому контролінгу.
dc.description.abstractThe definitions of controlling as source of effective development at the enterprise are submitted. The classification of controlling in temporary and branch aspects is considered, thus the special attention on marketing controlling is concentrated.
dc.format.extent61-67
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”, 526 : Логістика, 2005
dc.titleКонтролінг у маркетинговій діяльності
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
dc.rights.holder© Капута В., 2005
dc.contributor.affiliationПолітехніка Шленська
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenKaputa V. Kontrolinh u marketynhovii diialnosti / V. Kaputa // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 61–67. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
dc.relation.references1. Jones, Т.О., Sasser W.E., Why Satisfied Customers Defect //HarvardBusiness Review. Novem- ber-December. 1995.
dc.relation.references2. Kochalski C., Analiza kosztôw wlasnych w zarzqdzaniu strategicznym przed- siçbiorstwem przemyslowym. - Poznan, 2000.
dc.relation.references3. Volluth H.J., Controlling. Planowanie, kontrola, zarza- dzanie, Agencja Wydawnicza Placet. - Warszawa, 1998.
dc.relation.references4. Mann R., Mayer E., Controlling w Twojej firmie, Centrum Kreowania Liderôw. - Skiemiewice, 1998.
dc.relation.references5. Grasshoff J., Anforderungen an ein modernes Controlling und Rechnungswesen zu Beginn des XXI. Jahrhunderts, Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej nr 51-Specjalny. - Warszawa, 1999.
dc.relation.references6. Volluth H.J., Controlling. Agencja Wydawnicza Placet. - Warszawa, 1993.
dc.relation.references7. Plöciennik-Napieralowa J, Controlling - nowoczesne narzçdzie zarzqdzania, Rachunkowosc nr 6/2001.
dc.relation.references8. Kleczek R, Kowal W, Wozniczka J., Strategiczneplanowanie marketingowe, PWE. - Warszawa, 1999.
dc.relation.references9. Stiegler H., Hofmeister, Controlling, Cz.I: Podstawy і palnowanie, wyd.4, séria miedzynarodowa Instytutu wspierania Rozwoju Gospodarczego Federalnej Izby Gospodarczej. - Wieden, 1994.
dc.relation.references10. Witt J.F., Controlling 1 - Ganzheitliches Controlling, wyd. 2, Verlag C.H. Beck. - München, 2000.
dc.relation.references11. Kozminski A.K., Piotrowski W., Zarzqdzanie. Teoria і praktyka, PWN. - Warszawa, 2000.
dc.relation.references12. Marciniak M., Controlling, filozofia, projektowanie, Wydawnictwo Difin. - Warszawa 2001.
dc.relation.referencesen1. Jones, T.O., Sasser W.E., Why Satisfied Customers Defect //HarvardBusiness Review. Novem- ber-December. 1995.
dc.relation.referencesen2. Kochalski C., Analiza kosztôw wlasnych w zarzqdzaniu strategicznym przed- siçbiorstwem przemyslowym, Poznan, 2000.
dc.relation.referencesen3. Volluth H.J., Controlling. Planowanie, kontrola, zarza- dzanie, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1998.
dc.relation.referencesen4. Mann R., Mayer E., Controlling w Twojej firmie, Centrum Kreowania Liderôw, Skiemiewice, 1998.
dc.relation.referencesen5. Grasshoff J., Anforderungen an ein modernes Controlling und Rechnungswesen zu Beginn des XXI. Jahrhunderts, Zeszyty Teoretyczne Rady Naukowej nr 51-Specjalny, Warszawa, 1999.
dc.relation.referencesen6. Volluth H.J., Controlling. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa, 1993.
dc.relation.referencesen7. Plöciennik-Napieralowa J, Controlling - nowoczesne narzçdzie zarzqdzania, Rachunkowosc nr 6/2001.
dc.relation.referencesen8. Kleczek R, Kowal W, Wozniczka J., Strategiczneplanowanie marketingowe, PWE, Warszawa, 1999.
dc.relation.referencesen9. Stiegler H., Hofmeister, Controlling, Cz.I: Podstawy i palnowanie, wyd.4, séria miedzynarodowa Instytutu wspierania Rozwoju Gospodarczego Federalnej Izby Gospodarczej, Wieden, 1994.
dc.relation.referencesen10. Witt J.F., Controlling 1 - Ganzheitliches Controlling, wyd. 2, Verlag C.H. Beck, München, 2000.
dc.relation.referencesen11. Kozminski A.K., Piotrowski W., Zarzqdzanie. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa, 2000.
dc.relation.referencesen12. Marciniak M., Controlling, filozofia, projektowanie, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2001.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”
dc.citation.issue526 : Логістика
dc.citation.spage61
dc.citation.epage67
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc658.8
Appears in Collections:Логістика. – 2005. – №526

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n526_Kaputa_V-Kontrolinh_u_marketynhovii_61-67.pdf515.09 kBAdobe PDFView/Open
2005n526_Kaputa_V-Kontrolinh_u_marketynhovii_61-67__COVER.png517.91 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.