Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/54528
Title: Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації
Authors: Томашівська, М. О.
Чернобай, Л. І.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Томашівська М. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації / М. О. Томашівська, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 70–71. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).
Bibliographic description (International): Tomashivska M. O. Marketynhova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva: osoblyvosti ta rekomendatsii shchodo protsesu realizatsii / M. O. Tomashivska, L. I. Chernobai // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 70–71. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).
Is part of: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, 2018
Conference/Event: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент"
Journal/Collection: 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей
Issue Date: 30-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: жовтень – листопад 2018 року
Number of pages: 2
Page range: 70-71
Start page: 70
End page: 71
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/54528
ISBN: 978-966-941-274-4
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Багорка М.О. Основи стратегічного планування маркетингової стратегії туристичного підприємництва / М.О. Багорка// Вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського: «Глобальні та національні проблеми економіки». № 15. – 2017.с. 53 – 57.
2. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання: монографія / [Кулєшова Н.В., Полякова О.Ю.] – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 – с. 3.
3. Розпорядження про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 р. № 168-р від 16.03.2017 р.
References (International): 1. Bahorka M.O. Osnovy stratehichnoho planuvannia marketynhovoi stratehii turystychnoho pidpryiemnytstva, M.O. Bahorka// Visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu im. V. O. Sukhomlynskoho: "Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky". No 15, 2017.P. 53 – 57.
2. Marketynhova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva: modeli formuvannia ta otsiniuvannia: monograph, [Kulieshova N.V., Poliakova O.Yu.] – Kharkiv: KhNEU im. S. Kuznetsia, 2015 – P. 3.
3. Rozporiadzhennia pro skhvalennia Stratehii rozvytku turyzmu ta kurortiv na period do 2026 y. No 168-r vid 16.03.2017 y.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція «Економіка і менеджмент». – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Tomashivska_M_O-Marketynhova_stratehiia_70-71.pdf221.12 kBAdobe PDFView/Open
2018_Tomashivska_M_O-Marketynhova_stratehiia_70-71__COVER.png1.2 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.